Atėjo laikas džiaugtis pigesniais kreditais!

Paskolos be užstato nuo 300 iki 2000 litų

DUK

Kokia valiuta reikės atlikti mokėjimus nuo 2015 m. sausio 01 d.?

Informuojame, kad nuo euro įvedimo dienos, t.y. nuo 2015-01-01, mokėjimai kreditui apmokėti turi būti atliekami tik eurais, galutines mokėtinas sumas perskaičiavus pagal oficialų perskaičiavimo kursą 1 EUR=3,45280 Lt ir suapvalinus iki dviejų skaičių po kablelio. Perskaičiuodami sumas iš litų į eurus galite naudotis valiutos keitimo skaičiuotuvu http://www.euroecredit.lt/.
Taip pat atkreipiame dėmesį į tai, kad lito išėmimas iš apyvartos nekeičia kredito sutarties sąlygų ir jos galiojimo. Sutartyje ir jos prieduose esančios nuorodos į litus bus laikomos nuorodomis į eurą, perskaičiavus pagal oficialų kursą 1 EUR=3,45280 Lt ir suapvalinus iki dviejų skaičių po kablelio.
Aktuali informacija euro įvedimo klausimais teikiama interneto puslapyje http://euro.lt//.

Praradau prisijungimo duomenis, ką daryti?

• Jeigu praradote vartotojo ID ar slaptažodį, atsiųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 653 48858) iš telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi euroecredit.lt sistemoje, su tekstu PRARADAU. SMS žinute atsiųsime vartotojo ID, el. paštu - laikiną slaptažodį..

• Taip pat tituliniame puslapyje, po darbo laiko lentele, rasite skyrelį "SLAPTAŽODŽIO PRIMINIMAS". Įveskite savo registruotą el. paštą ir spauskite mygtuką "Siųsti slaptažodį".Į telefoną gausite Vartotojo ID, o į el. paštą naują laikiną slaptažodį.

• Jeigu praradote telefono nr., prisijunkite prie euroecredit.lt sistemos - įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, "EK kredito gavėjo zona" > "SMS nustatymai" galite įvesti naują telefono nr., pasirinkite jį pagrindiniu ir patvirtinkite pakeitimus įvesdami savo slaptažodį.

• Jeigu praradote el. paštą, prisijunkite prie euroecredit.lt sistemos - įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, "EK kredito gavėjo zona" > "Mano duomenys" galite pasikeisti el. pašto adresą.

• Jeigu praradote vartotojo ID ir telefono nr., iš savo asmeninės sąskaitos padarykite simbolinį 0,01 Lt pavedimą, mokėjimo paskirtyje įrašydami asmens kodą ir naują telefono numerį, į kurį gausite vartotojo ID.

• Jeigu praradote slaptažodį ir el. paštą, iš savo asmeninės sąskaitos padarykite simbolinį 0,01 Lt pavedimą, mokėjimo paskirtyje įrašydami asmens kodą ir naują el. paštą, į kurį gausite laikiną slaptažodį.

Ar reikalingas užstatas, norint gauti Kreditą?

Kreditui gauti užstato nereikia.

Kas yra lojalus klientas?

Tai klientas, kuris atitinka Kredito gavėjo statusą ir turi keturis tvarkingai padengtus Kreditus www.euroecredit.lt sistemoje.

Ar galiu sužinoti, kiek Kredito paraiškų pateikiau, kiek esu skolingas?

Prisijungęs prie EK kredito gavėjo zonos Meniu punkte Mano Kreditai, Jūs rasite:
• Balansą šiai dienai.
• Kreditų paraiškas.
• Mokėjimus.
• Detalią apmokėjimų ataskaitą.

Kaip sužinoti savo Kredito balansą?

• Siųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 653 48858) iš savo telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi euroecredit.lt sistemoje, įrašę tekstą INFO.
Atsakymą gausite SMS žinute, kurioje bus nurodytas Kredito balansas šiai dienai.

Kodėl keičiamos sutartys?

Nuo 2011 m. balandžio 01 d. įsigaliojo Vartojimo kredito įstatymas, todėl keičiasi vartojimo kreditų teikimo sąlygos. Iki 2011 m. balandžio 01 d. sudarytos sutartys galioja iki pilno atsiskaitymo pagal šias sutartis, nauji kreditai pagal jas - nebus suteikiami. Pageidaujant gauti kreditą turite susipažinti su Bendrosiomis vartojimo kredito sutarties sąlygomis ir sudaryti naują vartojimo kredito sutartį, jeigu jos sąlygos Jums priimtinos.

Kaip apsaugomas sutarties turinys?

Sutartis ir sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo pasirašymo metu yra apsaugojami MD5 algoritmo technologija, t.y. unikalia ir nekeičiama simbolių (raidžių ir/arba skaitmenų seka), kuri patvirtina sutarties teksto apsaugą (dokumento tekstą paverčia unikalia simbolių seka, kuri tiksliai atitinka tvirtinamą tekstą, ir kurią pakeitus būtų pastebimas dokumento teksto pakeitimas). Užpildžius registracijos formą, antrame registracijos žingsnyje pateikiamas tekstas, kuriame MD5 kodu užkoduojamas sutarties sąlygų tekstas ir registracijos metu suvestas asmens kodas. Tuo būdu yra apsaugomos abiejų pasirašančiųjų šalių t.y. Kreditoriaus ir Kliento teisės. Sutarties turinys negali būti pakeistas, nepakeitus Sutarties MD5 kodo.

Kada užskaitomi mokėjimai ir tikrinamos paraiškos Kreditui gauti?

Mes dirbame:
I-V nuo 9 iki 20 val.
VI nuo 11 iki 14 val.
VII nuo 11 iki 13 val.
Jūsų patogumui šeštadieniais ir sekmadieniais bus užskaitomi mokėjimai ir tikrinamos paraiškos Kreditui gauti.

Kaip perskaityti pagalbos bilietą?

Informaciją, kad į Jūsų pagalbos bilietą yra atsakyta, gausite elektroniniu paštu. Žinutėje bus nurodytas atsakymo ID. Tinklapyje www.euroecredit.lt pasirinkite skyrelį "Pagalba". Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie sistemos įvesdami prisijungimo ID bei slaptažodį. Jeigu esate neregistruotas vartotojas - įveskite savo elektroninio pašto (kuriuo gavote pagalbos bilieto ID) adresą. Susiraskite bilietą kurio ID gavote paštu ir perskaitykite atsakymą.

Kaip nutraukti vartojimo kredito sutartį?

Norėdami nutraukti sutartį, turite užpildyti šią prašymo formą, ją pasirašyti ir nuskenuotą atsiųsti mums el.paštu: info@euroecredit.lt arba paštu, šiuo adresu: UAB "LSV Intergroup", Savanorių pr. 192, Kaunas

Neradote savo klausimo?

Rašykite pagalbos bilietą skiltyje "Pagalba".

Skundų nagrinėjimo taisyklės

Jeigu norite pareikšti skundą dėl paslaugų teikimo, jį galite pateikti bendrovei pagal šias taisykles:
Skundų nagrinėjimo taisyklės

Kokią sumą?
Iki 2000 Lt

Kokiam laikotarpiui?
iki 60 dienų

Kreditas
Palūkanos

Terminas
Grąžinimo diena

400 Lt

 Lt
 Lt

 dienų